17.10.12

the amazing sounds [ of orgy ]

silhouettes | digitale fotobewerking 171012 | ode aan radiohead

Nog steeds overdonderd door het fenomenale Radioheadconcert in het Ziggo Dome afgelopen zondag [zie Volkskrantrecensie] met een werkelijk verpletterende lichtshow [waarbij ik onze placemats opeens heel anders zie] ben ik de komende weken, off-line, bezig met het restylen en actualiseren van mijn website/portfolio.

Ik vind dat, ook al 'hangt' hij nog maar een jaar tot volle tevredenheid in de lucht, een fantastische uitdaging om te doen en het dwingt me op een andere manier naar mijn werken te kijken en ze digitaal te visualiseren.
Misschien wordt het wel een jaarlijks terugkerende aktiviteit?

Ik zal het o.a. op dit blog vermelden zodra ik mijn nieuwe site on-line gezet heb, tot die tijd ben ik nog steeds te vinden op www.arieahahoutman.nl .

Kortom, zoals altijd stay tuned!